Round table | Wat is de impact van een merkstrategie in technische B2B en maakindustrie?

Master your business met inzichten die je verkrijgt tijdens deze round table

Speciaal afgestemd op managers in de techniek en maakindustrie!

Twijfel je nog?

Overleg gerust met ons!

Duur

2 uur

Datum en tijdstip

Dinsdag 24 juni 2025 (15.00 uur)

Locatie

Op locatie centraal in Nederland

Veel techinsche/industriële bedrijven bouwen al jaren op de reputatie van hun techniek, product of kwaliteit. Maar is dat voldoende in een tijd waarin technische ontwikkelingen steeds sneller gaan?  En, waarin samenwerking, betekenisvolle relaties en strategische positionering steeds belangrijker worden?

Uit recent onderzoek blijkt dat veel technische B2B-bedrijven nog nauwelijks werk maken van hun merkstrategie. Dat is opvallend. Want een sterke merkstrategie is geen luxe – het is de verbindende schakel tussen visie, kernwaarden en concurrentiekracht. Of misschien zelfs wel:  ketenkracht.

STEM Industrial Marketing Community organiseert daarom een exclusieve round table met managers uit technische bedrijven die hierover willen meedenken, meediscussiëren en van elkaar willen leren.op dinsdag 24 juni 2025.

"Tijdens deze round table praten we aan de hand van onderzoek en ervaringen of het voeren van een merkstrategie impact heeft op bedrijven in de maakindustrie/technische B2B. Door met elkaar hierover in discussie te gaan ontwikkel je inzichten voor jouw dagelijkse praktijk en eigen bedrijf."
Willem de Vries
Managing Partner STEM

Ton Oosterwijk en Willem de Vries verkennen graag met jou en de andere deelnemers vragen als: 

  • Wat levert een heldere merkstrategie echt op?

  • Hoe verbind je merk, missie en kernwaarden tot een krachtig geheel?

  • Hoe maak je je organisatie toekomstbestendiger met een doordachte positionering?

  • Is het tijd om concurrentiedenken los te laten en meer in ketenwaarde te gaan denken?

  • En wat betekent dat dan voor jouw merkstrategie en positionering?

Waarom deelnemen?

  • Vanuit onderzoek en  het delen van ervaringen krijg je inzichten over de impact van een merkstrategie voor bedrijven in techniek en maakindustrie.
  • Kom je meer te weten over nut en noodzaak van een merkstrategie en of dit voor jouw bedrijf van toepassing is.
  • Hoe een (merk)strategie doorgevoerd wordt in het hele bedrijfsproces.
  • Gaan we met elkaar een open en verdiepend gesprek aan die je inspiratie oplevert voor jouw dagelijkse praktijk en ruimte biedt voor vragen en reflectie .

Voor wie bestemd?
Managers, directeuren en business developers van technische B2B-bedrijven die willen investeren in duurzame groei, samenwerking en positionering.

Deelnemen?
Laat je gegevens achter via de button <meld je aan> en we nemen contact met je op. Het aantal plekken is beperkt.

Alles op een rijtje

Meer weten of persoonlijk advies?

+31 6 2042 75 84
Tussen 09:00 – 17:00

+31 6 2042 75 84
Reactie binnen werktijden

contact@stem-imc.com

Aanmelden

Vul het formulier in en we nemen contact met je op voor bevestiging en verdere afstemming.

Persoonlijk advies