Workshop | De STEM van de klant
Duur
1 uur
Startmoment
Op aanvraag
Locatie
Op locatie
Wil je gehoord worden? Begin dan met luisteren… Maar hoe luister je eigenlijk naar de STEM van je klant? Speciaal voor management en verkoop in de technische industrie ontwikkelde STEM deze workshop. Als bedrijf je klant centraal stellen begint met goed luisteren, waar de pijn en behoefte echt liggen. Zo leg je een stevige basis voor B2B business development. Schuif aan bij deze workshop en leer hoe je de stem van je klant kunt verstaan en implementeren binnen je organisatie.
"Ontdek de kracht van actief luisteren en begrijp de diepere behoeften van je klanten. Onze workshop voorziet je van praktische instrumenten om deze inzichten te vertalen naar waardevolle oplossingen, waardoor je bedrijf kan groeien."
Willem de Vries
STEM Trainer
In de wereld van B2B business development is het essentieel om de stem van je klant te begrijpen. Onze workshop, speciaal ontwikkeld voor management en verkoop in de technische industrie door STEM, richt zich hierop. Leer waar de werkelijke pijnpunten en behoeften van je klant liggen en hoe je dit vertaalt naar de waarde van jouw oplossing. Het luisteren naar de STEM van de klant vereist de juiste vragen stellen en signalen oppikken, wat centraal staat in onze vier oefeningen over waardecreatie, de waardeketen, organisatiecultuur en circulariteit. Na de workshop ontvang je werkdocumenten om deze inzichten te implementeren, omdat een dieper begrip van je klant leidt tot meer gerealiseerde waarde voor hen. Kortom, de workshop ”De STEM van de klant’’ levert de volgende resultaten op:
- Begrijpen van de werkelijke pijnpunten en behoeften van je klant.
- Vertalen van klantinzichten naar waardevolle oplossingen voor je bedrijf.
- Implementeren van effectieve luistervaardigheden voor duurzame klantrelaties.
Klaar om naar de stem van de klant kunnen luisteren en je bedrijf naar nieuwe hoogten te brengen? Schrijf je dan nu in voor onze workshop!
Alles op een rijtje
Workshop
Locatie
Trainer
Kosten
Extra
Workshop
Een STEM-workshop biedt een interactieve leeromgeving waarin deelnemers actief betrokken zijn bij het leerproces. Deelnemers komen samen om kennis en vaardigheden op te doen door middel van praktische oefeningen, discussies en samenwerking met mededeelnemers en de STEM-trainer.
De workshop begint met een introductie waarin het doel/structuur wordt uitgelegd. Dit wordt gevolgd door een presentatie van het onderwerp door de STEM-trainer. Vervolgens worden de deelnemers uitgenodigd om actief deel te nemen aan verschillende activiteiten, zoals brainstormsessies, casestudies en praktijk oefeningen. De STEM-trainer begeleidt door uitleg te geven, vragen te stellen en feedback te geven. De nadruk ligt op het ontwikkelen van praktische vaardigheden die direct toepasbaar zijn in de praktijk. Aan het einde van de workshop worden de belangrijkste inzichten samengevat en worden deelnemers aangemoedigd om hun ervaring te delen en actieplannen te formuleren voor verdere groei en ontwikkeling.
Locatie
Onze workshop biedt jou nu de mogelijkheid om deel te nemen op jouw eigen locatie, rechtstreeks vanuit het comfort van je eigen bedrijfspand. Het is een kans om te profiteren van ultieme flexibiliteit, waarbij je kunt deelnemen op een tijdstip dat jou het beste uitkomt, zonder dat je je zorgen hoeft te maken over reistijd of logistieke beperkingen.
We beginnen met een inspirerende introductie, die je in de juiste mindset zal brengen voor de workshop. Onze ervaren STEM-trainer geeft hier uitleg over het onderwerp. Vervolgens gaan we verder met de workshop op uw locatie, waar je kunt profiteren van diverse interactieve tools, de gelegenheid hebt om vragen te stellen en interactie te hebben. Kortom, deze workshop biedt jou de perfecte gelegenheid om waardevolle kennis en vaardigheden op te doen, in een inspirerende omgeving die aansluit bij jouw behoeften.
Trainer
Bij STEM werken we samen met strategische en associate partners, waardoor we hoogwaardige kennis kunnen bieden, zowel binnen als buiten het vakgebied. Deze kennis wordt verzameld uit zowel de academische wereld als praktijkvoorbeelden, wat zorgt voor een rijke en diverse leeromgeving. Voor de workshop ”De STEM van de klant” staat Willem klaar om je te trainen.
Willem de Vries, een doorgewinterde B2B-marketeer en merkstrateeg, beschikt over meer dan 15 jaar ervaring in technische B2B-bedrijven. Als oprichter van A5tien, een creatief bureau voor B2B merkstrategie, begeleidt hij MKB-ondernemers bij het versterken van hun organisatie met een focus op klantbeleving en merkidentiteit. Als associate partner van STEM Industrial Marketing Community zet hij zich in voor het verbinden van merkstrategie, marketing en business development binnen de technische industrie. Hij gelooft in samenwerking om meer te bereiken en experimenteert voortdurend met nieuwe creatieve ideeën en methoden om organisaties te versterken, zoals innovatieve websites, wervingscampagnes en merkverhalen.
Kosten
Inhoud tab
Extra
Mogelijkheiden over in Company etc.